اسپری بینی کلداماریس فلو پلاس سیگما فارم 20 میلی لیتر

نوع اسپری
نام برند سیگما فارم Sigma Pharm
کشور ایران
حجم 20 میلی لیتر
کاربرد بهبود مجاری تنفسی
محل مصرف بینی و گلو
روش مصرف یکبار در هر مجرای بینی پاف شود.
مواد شاخص کاراژینان
محفظه بطری شیشه ای
جنسيت بانوان و آقایان
سن بدون محدودیت

۲۴۰۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

پشتیبانی و مشاوره آنلاین
تحویل اکسپرس در کمترین زمان
ضمانت اصالت کالا

همراهان گرامی ;

بسیاری از کالاهای روی سایت از نظر قیمت و موجودی بروز هستند و امکان سفارش آنلاین دارند, اما جهت ارایه خدمات سریعتر , پشتیبانی بهتر و انتخاب بهترین محصول درمانی, سپاسگزار خواهیم بود با تماس تلفنی یا پیام در شبکه های ارتباطی , اطلاع دقیقتری از موجودی و قیمت بگیرید.

همراهی شما با سایت جوان ما :) باعث افتخار و بهبود دهنده خدمات ما خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

توضیحات محصول

اسپری بینی کلداماریس فلو در یک نگاه

اسپری بینی کلداماریس فلو پلاس سیگما فارم (Sigma Pharm Coldamaris Flu Plus Nasal Spray) می توان از این محلول به عنوان مکمل گلودرد و سرماخودرگی برای تأمین رطوبت بینی و جلوگیری از ورود و تکثیر میکروب ها بخصوص ویروس سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا می باشد. به این ترتیب با تشکیل یک غشاء مرطوب کننده از سطح داخلی مجرای تنفسی بینی محافظت می کند. این محلول هیچ ماده نگهدارنده ای ندارد و از مواد و ترکیبات مفید برای بهبود تنفس استفاده کرده است.

اسپری بینی کلداماریس چیست؟

اسپری بینی کلداماریس یک محصول بی نظیر برای جلوگیری از بیماری های عفونی همچون سرما خوردگی، آنفلونزا و حتی کرونا می‎باشد. این محصول سرشار از ترکیبات گیاهی بوده و سبب حفظ رطوبت بینی می‌شود. هنگامی که مخاط بینی خشک شود عملکرد محافظتی آن نیز کاهش یافته و عوامل بیماری زا به راحتی می ‌توانند از طریق مجرای بینی وارد بدن شوند. استفاده از اسپری بینی کلداماریس سبب افزایش مقدار مخاط شده و به همین دلیل رطوبت بینی را حفظ می‌کند.

هنگامی که مجرای بینی دارای رطوبت باشد ویروس ها هنگام ورود، به مخاط چسبیده و گیر میوفتند این عمل از وردو ویرس ها و عوامل بیماری زا به درون بدن جلوگیری کرده و سبب پیشگیری از بروز بیماری های مختلف خواهد شد.

ترکیبات اسپری بینی کلداماریس فلو قرمز

اسپری بینی کلداماریس فلو قرمز از عصاره کاراگینان یا کاراژینان تولید شده است. این ماده از جلبک قرمز به دست می آید و تاثیرات بسیار خوبی برای مهار کرونا و جهش های این بیماری به همراه دارد. کاراژلوز یا یوتا کاراژینان از مشتقات کاراژینان می باشد. از جمله ترکیبات در هر میلی گرم از محلول کلداماریس می توان به 1.2 میلی گرم یوتاکاراژینان و 0.4 میلی گرم کاپا کاراژینان اشاره کرد.

این عناصر حالت ژله مانندی ایجاد می کنند که ماندگاری آن بر سطح دیواره داخلی بینی را افزایش داده و مدت زمان بیشتری باقی می ماند. این ماده مخصوصا برای جلوگیری از بروز عفونت های موضعی بخصوص در برابر ویروس کرونا و سرماخوردگی استفاده می شود. همچنین می توان از این مکمل برای پیشگیری از عفونت های دهانی نیز استفاده کرد.

اسپری بینی کلداماریس برای کرونا

کرونا در سلول های مژکدار بینی تکثیر می‌یابد و از طریق حفره بینی، نقطه ای که سد خونی مغزی وجود ندارد وارد مغز شده و به سلول های دوپامینرژیک (انتقال دهنده های عصبی دوپامین) آسیب می‌رساند. اسپری کلداماریس از سلول های دوپامینرژیک محافظت کرده و از آسیب رساندن ویروس کرونا به این سلول جلوگیری می‌نماید. تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد اسپری بینی کلداماریس برای کرونا بسیار اثر گذار بوده و ترکیبات موجود در این محصول تاثیر بسزایی در جلوگیری از بروز این بیماری به همراه دارد.

تفاوت اسپری های کلداماریس

اسپری کلداماریس جونیور محصول دیگری از این برند می‌باشد که برای کودکان بالای 6 ماه در جهت جلوگیری از بروز سرما خوردگی وی ادیگر بیماری های عفونی همچون کرونا موثر می‌باشد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد سویه های جدید ویروس کرونا همچون اومیکرون کودکان را بیشتر درگیر می‌کند. اسپرس کداماریس جونیور با داشتن ترکیبات منحصر به فرد خود در جلوگیری از کرونا نقش مهمی به همراه دارد. تفاوت اسپری های کلداماریس بسیار نا چیز می‌باشد.

نحوه مصرف اسپری بینی کلداماریس قرمز

شما می توانید در طول روز 6 نوبت از این اسپری استفاده کنید. در هر بار استفاده یکبار را در هرکدام از مجاری بینی اسپری شود. به محض مشاهده اولین علائم سرماخوردگی مصرف را آغاز کنید تا از پیشروی آن جلوگیری نمایید.

اگر در مکان های شلوغ رفت و آمد دارید توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز کرونا این اسپری را 8 بار در روز مورد استفاده قرار دهید.

عوارض اسپری بینی کلداماریس

تا کنون موردی مبنب بر عوارض اسپری بینی کلداماریس گزارش نشده است. با این حال توصیه می‌شود برای حفظ بهداشت لازم است که هرکس یک اسپری شخصی برای خود داشته باشد. از مصرف اشتراکی اسپری خودداری کنید.

این محلول بر پایه عصاره جلبک قرمز تهیه شده و کاملا طبیعی است، مصرف آن عوارضی در پی نخواهد داشت. شما می توانید تا بهبود کامل از این محلول استفاده کنید.

مصرف این محلول در دوران بارداری و شیردهی منعی ندارد اما بهتر است خانم های باردار و شیرده برای استفاده از آن با پزشک خود مشورت نمایند. اسپری را در دمای کمتر از 25 درجه نگهداری کنید. پس از هربار استفاده درب اسپری را به خوبی ببندید.

خرید اسپری بینی کلداماریس فلو پلاس

شما می‌توانید برای خرید این محصول به مراکز معتبر همچون داروخانه های اینترنتی و یا حضوری مراجعه کنید. داروخانه دکتر خسروی ، یکی از جدیدترین داروخانه های آنلاین در کشور بوده که انواع مکمل ها و محصولات آرایشی بهداشتی را با کمترین قیمت و شرایط ارسال رایگان به سراسر کشور ارائه می‌دهد. همچنین این داروخانه امکان پرداخت درب منزل را نیز برای کل ایران فراهم کرده است.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری بینی کلداماریس فلو پلاس سیگما فارم 20 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

داروخانه دکتر خسروی ، افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی ، بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه آنلاین را از مرحله مشاوره ، انتخاب محصول، خرید و تحویل کالای مورد نیاز فراهم آورد. محصولات ارائه شده شامل محصولات آرایشی, بهداشتی ,مکمل های رژیم غذایی, غذای کودک و نوزاد و تجهیزات پزشکی می شود.

تلفن :  540 840 09200

تخفیف ویژه

نماد اعتماد الکترونیکی

خرید آسان و مطمئن

 پشتیبانی و مشاوره آنلاین
 تحویل اکسپرس در کمترین زمان
ضمانت اصالت کالا